Prihlásenie Práve je Ut, 22. Máj 2012, 18:20
Odporúčame: Garmin.sk  GPS forum.sk  Garmin-Asus  Pda.sk  navigaciavmobile.sk 

Všetky časy sú v UTC + 1 hodina

Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Počet príspevkov: 4 ] 
Autor Správa
 Predmet príspevku: Problém s navigáciou Garmin nuvi 765
OdoslaťOdoslané: Ut, 05. Júl 2011, 08:30 
Neprítomný

Založený: Ut, 05. Júl 2011, 06:16
Dobrý deň, chcel by som niekoho poprosiť o radu. Do navigácie som si stiahol už odomknutý img súbor s mapami a chcem ho nahrať priamo do navigácie a nie na SD kartu. A tu začína problém. Keď pripojím zariadenie cez usb tak sa správa ako externý pevný disk, to je ešte v poriadku, vtedy mám naň prístup, lenže zariadenie sa po krátkom čase zapne a už pracuje ako navigácia a nie ako externý pevný disk, a vtedy už naň prístup z Pc nie je. Takže za ten krátky čas nestihnem spraviť ani zálohu súborov a nie to ešte nahrať do navigácie img súbor, ktorý má cez 2GB.
Vedel by mi niekto s tým poradiť? Ďakujem

Predmet príspevku: Re: Problém s navigáciou Garmin nuvi 765
OdoslaťOdoslané: St, 06. Júl 2011, 07:39 
Neprítomný
Administrátor
Administrátor
Obrázok používateľa
 Zobraziť webovú stránku používateľa  Profil

Založený: Št, 14. Feb 2008, 14:33
Používané GPS: Garmin :-)
johny75 napísal:
Dobrý deň, chcel by som niekoho poprosiť o radu. Do navigácie som si stiahol už odomknutý img súbor s mapami a chcem ho nahrať priamo do navigácie a nie na SD kartu. A tu začína problém. Keď pripojím zariadenie cez usb tak sa správa ako externý pevný disk, to je ešte v poriadku, vtedy mám naň prístup, lenže zariadenie sa po krátkom čase zapne a už pracuje ako navigácia a nie ako externý pevný disk, a vtedy už naň prístup z Pc nie je. Takže za ten krátky čas nestihnem spraviť ani zálohu súborov a nie to ešte nahrať do navigácie img súbor, ktorý má cez 2GB.
Vedel by mi niekto s tým poradiť? Ďakujem

Dobrý deň,